CAMPANII DE RECHEMARE IN SERVICE

CAMPANII DE RECHEMARE IN SERVICE

Campaniile de rechemare îmbunătățesc fiabilitatea vehiculelor și măresc gradul de satisfacție al clienților.

Vă recomandăm să vizitați un reprezentant autorizat Suzuki pentru efectuarea lucrărilor necesare de mentenanță și verificare. Menținerea legăturii cu reprezentantul sau atelierul autorizat ales vă asigură întreținerea optimă a vehiculului. Starea vehiculului tău influențează confortul și experiența de condus. Iar satisfacția ta este prioritatea noastră.
Bucură-te de vehiculul tău la potențial maxim!

Verifică campaniile active pentru mașina ta


SELECȚIE CAMPANII ACTIVE

CAMPANIE DE RECHEMARE PENTRU VERIFICAREA POMPEI DE VACUUM

Modele rechemate:
Suzuki A2L310 Swift, A2L414 Swift Sport, A1K310 Baleno, APK310/APK414 Vitara, AKK310/AKK414 S-Cross

În urma verificărilor efectuate de producător, anumite modele de vehicule pot prezenta situații în care supapa din pompa de vacuum se poate dilata în contact cu componentele din uleiul de motor, putând bloca temporar trecerea presiunii negative către servofrână. Chiar și în condițiile menționate mai sus, sistemul de frânare rămâne funcțional, însă este posibil să fie necesar să apăsați mai puternic pedala de frână.

Cu scopul remedierii situației create, Suzuki a decis să lanseze o campanie de rechemare în service, oferind rețelei autorizate instrucțiunile necesare pentru verificare și remediere.  Pe aceasta cale, vă rugăm să contactați un dealer autorizat Suzuki care va verifica si remedia autovehiculul dvs.


Intervenția în service estimam ca va dura circa 1.6 ore. Apelăm la înțelegerea dumneavoastră în cazul în care, din motive organizatorice în derularea activității, acțiunea poate dura mai mult.

Aceasta operatiune se va realiza fără costuri pentru dumneavoastră. Vă asigurăm ca dealerii noștri vor depune eforturi ca aplicarea campaniei sa aibă loc în cel mai scurt timp posibil, În funcție de disponibilitatea componentelor necesare aplicării campaniei și de numărul de programari aflate în desfășurare.


CAMPANIE DE RECHEMARE PENTRU ACTUALIZAREA SOFTULUI MOTOARELOR DIESEL D16AA

Modele rechemate:
Vitara fabricat în perioda 19 ianuarie 2015 - 19 iunie 2018
SX4 S-Cross fabricat în perioada 12 iunie 2015 – 11 iunie 2018
Actualizarea softului este gratuită și durează aproximativ 40 de minute.
Această versiune va îmbunătăți emisiile în timpul utilizării.

Acestea sunt o selecţie a campaniilor de rechemare active cu cele mai multe vehicule afectate. Autovehiculul dumneavoastră poate fi afectat şi de alte campanii de rechemare sau service. Puteţi verifica lista campaniilor disponibile mai jos sau puteţi contacta dealerul dvs. Suzuki.

Verifică


BENEFICIILE CAMPANIILOR DE RECHEMARE ÎN SERVICE

       SOFTWARE
Primești ultimele actualizări de software pentru vehiculul tău
FIABILITATE
Un vehicul cu software și echipamente la zi are o durată mai lungă de viață.
SIGURANȚĂ
Sporim siguranța vehiculului tău Suzuki prin ajustările necesare


ANGAJAMENT PENTRU ASIGURAREA CALITĂȚII
Înlocuim echipamentele care au nevoie de îmbunătățiri

VERIFICĂ-ȚI VEHICULUL

Pentru a afla dacă vehiculul tău este implicat într-o campanie de rechemare, te rugăm să dai click pe butonul "VERIFICĂ" de mai jos și să introduci numărul de identificare VIN al vehiculului tău pentru a iniția o interogare. Dacă vehiculul tău este implicat într-o campanie deschisă de rechemare, poți lua legătura cu un atelier Suzuki autorizat folosind formularul pentru programare de mai jos.

Verifică

Vă rugăm să rețineți că datele de verificare ale campaniei de rechemare sunt cele disponibile la momentul interogării. Astfel, lista vehiculelor implicate poate fi actualizată periodic. Lista de verificare a campaniei de rechemare online este în mod normal disponibilă continuu 24/7. Cu toate acestea, Magyar Suzuki Zrt. nu este responsabilă pentru întreruperi care pot surveni datorită accesului la internet sau a sistemelor informatice, sau pentru orice consecințe ale acestora. Magyar Suzuki Zrt. întotdeauna informează proprietarii vehiculelor implicate în campanii de rechemare. Cu toate acestea, vă recomandăm să verificați regulat dacă vehiculul dumneavoastră este implicat în vreo campanie de rechemare.


UNDE GĂSESC NUMĂRUL DE IDENTIFICARE VIN?

Fiecare automobil are o serie de șasiu unică, formată mereu din 17 caractere alfanumerice.
Unde gasești seria de șasiu?
1. În automobil pe panoul de bord, cadrul portierei sau compartimentul motorului.
2. Certificat tip
3. Talon partea 1
4. Talon partea 2
5. Înregistrări de asigurări
6. Documente de service

INFORMAȚII DESPRE PROGRAMARE

  • Actulizarea se face GRATUIT
  • Programare prin telefon sau e-mail la dealerii Suzuki
  • Acte necesare: carnetul de garanție și evidența de service
  • Doar la reprezentanții autorizați Suzuki

Caută cel mai apropiat dealer Suzuki.

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

1

Cât timp durează intervenția asupra vehicului meu?

2

Ce este o rechemare în service?

3

Ce este numărul VIN (serie șasiu) și unde îl pot găsi?

4

Pot circula cu vehiculul dacă aceast aeste inclu sîntr-o campanie de rechemare în service?